Op reis naar Ghana!

4 februari 2013 - Kpandu, Ghana

Op stoel 21A richting Frankfurt en daarna Accra begint de reis, én meteen ook de eerste kleine paniekaanval. Ik zie de lichtjes kleiner worden op de grond en het besef volgt snel: Wow, waar ben ik toch aan begonnen? Tot binnen drie maanden België, tot binnen drie maanden KdG (lichtpuntje) en tot binnen drie maanden liefje... Zuid-Afrika hebben we geacet, maar toen zat ik thuis in mijn comfortzone... (Stomme zet van mij ook om jullie berichtjes in mijn boek te beginnen lezen. Tears guaranteed!) De zenuwen zijn dus zeker aanwezig! Mijn eerste verre reis, Afrika, drie op het eerste zich heel toffe, maar wel onbekende reispartners: Spannend! Maar ik hoor iedereen zijn troostende en inspirerende woorden nog naklinken. Ik kan en wil dit! En een opgegeven droom toch nog kunnen verwezenlijken is iets heel bijzonders waar niet veel mensen de kans voor krijgen. Dit is once in a lifetime, dus ik ga ervan genieten!

De rest van de vlucht was nog best oké. Extra dank aan alle berichtenschrijvers en mijn lief in het bijzonder voor de lieve, grappige of inspirerende woordjes!

1. Anneke:
    6 februari 2013
    Hej Nathalie, Miss Neethalie waarschijnlijk binnenkort.
    Jeej, je bent aangekomen en je vindt het nog leuk. Das echt al een geweldige start! Buiten dat is er waarschijnlijk al geweldig veel gebeurd in jouw hoofd en met jouw lijf. Geniet lekker van alles wat je overkomt, ook de stomme dingen.
    Ruik, proef, voel, luister, ervaar, geniet en maak veel foto's en schrijf alles op.
    Tot lees binnenkort!
    Denkend aan een Ghana van even geleden,
    Miss Annekwé